الأربعاء، يناير 01، 2014

عن الأرقام نتحدث

السلام عليكم

أعتقد أن معظمنا ما لم يكن جميعنا أتبعتله الصورة دى

حلو أوى

و النتيجة أن الفيس أتملى أرقام

مش هى دى المشكلة

أحيانا بنلاقى كلام حلو

أحيانا نلاقى هبل

زى واحد يبعت الرقم للتانى فى تعليقات الصورة

أو يبعتله الجملة اللى هو كاتبها عن شخص ما على حائط هذا الشخص

ما كان يجيبوا مايك أحسن

المهم مش هى دى المشكلة

أنا اتخيلت حوار فى مخى بين شاب و فتاة بعد حوار الأرقام ده

الشاب:هاى

البنت:بيبى*،عامل إيه؟

الشاب:تمام

البنت:أكتب رقمك

الشاب(مش مصدق نفسه):01XXXXXXXX

بعد نص ساعة

الشاب:أنت متصلتيش ليه؟

البنت:هو أنا معايا نمرتك؟

الشاب:أنت بتهزرى،ما أنت خديها

البنت:أنا كنت بوصفك على البروفايل،خش أقراه

01XXXXXXXX
أمور و لذيذ و رايق :* بس مش فاهمنى :(

الشاب:حبيبة قلبى،انا اسف،اكتبى رقمك

البنت:لأ،بتكسف.

فى النهاية،أكيد محصلش ده،بس لو حصل هتبقى مصيبة

ربنا يستر
------------------------------------------------------------------------
*بيبى:كلمة مستفزة أوى فى رأيى الشخصى

0 comments:

إرسال تعليق